niedziela, 8 maja 2016

Wyjaśnienia

W ogóle ,dlaczego piszę i wracam do fnafa który już dawno się skończył.
No właśnie .. Nie skończył.
Na stronie Scotta gdzie dodawał teasery do fnafa (http://www.scottgames.com/)
Scott dodał teaser ! Tak właśnie ! Nowy!
Dotyczący "Five night's at Freddy's ... SISTER LOCATION".
Co to ma oznaczać .. Fnaf 5 moi drodzy !
Youtuberzy którzy zostali wymienioni w poprzednim poście
również nagrali swoją reakcje i swoje przemyślenia dotyczące powrotu
Scotta do fnafa ..

Ale teraz moja reakcja ..
Jestem mega podjarana !
W ogóle (według mnie dziecinna) wersja fnafa w postaci fnafa wordls ,nie przekonała.
Ale widząc te ciemne odcienie i straszną mordkę oraz .. Sister location ,
byłam w siódmym niebie. Czekałam na kolejną lekko odmienioną część fnafa
z nadzieją .. no i mam ! Na pewno w nią zagram ,
tak jak we wszystkie poprzednie części ! (prócz fnafa wordls)

Macie tutaj fotke ze strony Scotta 



A tu coś co mnie bardzo zaciekawiło ..
Może Was również to zaciekawi .. ;) :







#Qatty


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz