sobota, 21 maja 2016

Trailer 2 do Fnaf Sister Location.

 O JAPIERDOLE !
Scott Cawthon na swoim kanale na yt dodał trailer 1 do..
Five nights att Freddy's Sister Location !
A trailer pierwszy .. czyli nie ostatni .. !
Ale jestem mega pozytywnie zaskoczona !

kanał Scotta - 
(https://www.youtube.com/channel/UC2Xp5JeeO9sP6bhc-9yD1xA)
OPIS TRAILERA I MOJA REAKCJA :

Na początku 1 sezon .. fear - strach ..
Drugi ukazany w trailerze sezon .. panic - panika ..
Trzeci .. springtrap za szybą .. dread - lęk ..
No i czwarty .. Terror ..

A teraz czas na zajawkę części 5 ..

Pomieszczenie wygląda mi na .. windę?
Potem mamy znane nam wentyle ..
I napis .. Anger is restless ..
GNIEW JEST .. NIESPOKOJNY?

Ruszające się płynnie części poniektórych animatroników ..
 Mangle .. Freddiego ..  i dwójki animatroników ..
żeńskich o których pojęcia nie mam ..
Kolejny napis .. A Secret's don't keep..
A sekrety niedotrzymane?

Wszyscy razem płynnie tańczą ..
Jeden animatronik nie oświetlony.
Stoi w miejscu.
Żeński animatronik ,który prawdopodobnie
jest tym z 2 teasera na stronie scotta o fnaf sister location.
Napis .. "Five nights att Freddys Sister Location" ..
A następnie migająca twarzo/szkielet żeńskiego animatronika.
Tego samego który wcześniej nie ruszał się.

Kolejny i już ostatni napis ..
This Fall .. Czyli tej jesieni ..
I na końcu szept który pojawiał się
prawie przez cały trailer ..
Ale ja nie potrafie go zrozumieć .. ;/

Cała ta głowa żeńskiego animatronika ,która po miganiu miała
pokazany endoszkielet przypominała mi freddiego za czasów bodajże 
1 sezonu .. Kto wie czy to jest z tym powiązane ..

Ja twierdzę ,że ten trailer do tej części był najstraszniejszy i najbardziej tajemniczy.

Ale zbiorowo ,złączmy to w całość.
Po informacja z traileru możemy wywnioskować iż..
Fnaf Sister Location będzie wydany tej jesieni.
Że będą tu trzy żeńskie animatroniki i jeden męski.
Z czego znane nam są mangle i freddy.
Wiemy też ,że będą tu nasze wentyle ..
Co nie wyklucza że moje podejrzenia wobec tego
że te pomieszczenie to winda.

Ale sami obejrzycie ten trailer ,i może wy zrozumiecie z tego coś więcej!

https://www.youtube.com/watch?v=Uw4-bZkxyKQ


#Qatty



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz